Vrijdag 20 december hebben we met 120 leden een gezellige kerstviering gehad. Wij zijn ontvangen met een kopje koffie en kerstbrood waarna de voorzitter ons allemaal van harte welkom heeft geheten. Tijdens het officiele gedeelte heeft Harie van Dongen Greet Driessen bedankt met een bloemetje voor het 7 jaar actueel houden van onze website.

Na de woorddienst, voorgedragen door de leden van DOVO en de onder leiding van pianist Harrie gezongen kerstliedjes, hebben we genoten van een goed verzorgde kerstlunch.

Voldaan hebben we geluisterd naar het komisch toneelstuk “Verkeerd verbonden” . Op hilarische wijze werd getoond waar verkeerde communicatie en/of niet duidelijke communicatie toe kan leiden. Maar gelukkig is alles goed afgelopen en konden we na een borrel tevreden huiswaarts keren.

Bedankt DOVO voor jullie prachtig spel.