24 juli 2019

Oud papier

In november  hebben we 5.420 kilo oud papier opgehaald, met dank aan onze vrijwilligers.

De volgende datum is 30 januari.

Op de volgende dinsdagen wordt in 2024 oud papier opgehaald:
27 februari, 26 maart, 30 april, 28 mei, 25 juni, 30 juli, 27 augustus, 24 september, 29 oktober, 26 november en 31 december.

Onze vrijwilligers hebben het bestuur gevraagd een paar tips te geven om het ophalen van het papier zo makkelijk mogelijk te maken:

• Zet het papier niet al de avond van te voren buiten, vooral niet al het regent. Nat papier is erg zwaar. Als het niet anders kan dek het papier dan af met een zeil met een paar stenen.
  • Bundel het papier in dozen en/of pakketjes. Zorg ervoor dat het papier er niet uit kan waaien.
  • Maar de dozen en/of pakketjes niet te zwaar. Haal grote dozen uit elkaar en bundel deze.
  • Oud papier niet aanbieden in plastic, kratjes of een container. Kratjes en containers zijn niet te legen bij onze vuilniswagen.

Wij blijven nog steeds nieuwe mensen nodig hebben voor het ophalen van het oud papier. We hebben per ophaaldag 2 diensten van 2 uur met 2 personen. Heb je interesse of vragen neem dan aub contact op met een bestuurslid.

One thought on “Oud papier

1. Hoi, dit is een reactie.
    Om te beginnen met beheren, bewerken en verwijderen van reacties, ga je naar het Reacties scherm op het dashboard.
    Avatars van auteurs komen van <a href="https://gravatar.com">Gravatar</a>.

Comments are closed.